راهبرد مشارکت مصوب الکترونیکی شهروندان :
طبق بند 2 ماده 9 تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.
چشمانداز سازمانی کانون برآن است که با بهرهمندی از جایگاهی ممتاز در ساماندهی و عرضهی تولیدات و فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی به «سازمان»ی معیار در حوزهی کودک و نوجوان تبدیل شود.تقویت و اعتلای حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزشهای این سازمان قرار دارد.
لذا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مینماید.این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح است، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام مینماید.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش میکند با هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریتها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود است. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن میگردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب،میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفقتر است که بتواند نظرات،پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکتهای مردمی؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخود لازم میداند نظرات، پیشنهادات و انتقادات ازطریق موارد زیر دریافت نمایند:
واحد ارزیابی عملکرد به عنوان متولی مدیریت شکایات، انتقادات و پیشنهادها در مورد تصمیمات و فرایندهای اداری به شرح زیر تعیین شده است.
https://kpf.ir/ComplaintsReports&Follow%E2%80%93Up
https://kpf.ir/AnalysisOfPeople'sOpinions
https://kpf.ir/ImproveServiceDelivery
https://kpf.ir/pishnahadat-va-antghaedaet
https://kpf.ir/CommunicationWithTheManager
https://kpf.ir/OrganizationalStructure
https://kpf.ir/CeoMeeting
https://kpf.ir/ServicesList
کاربر گرامی ! هر گونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در ارتباط با خدمات ما دارید از این طریق مطرح نموده و پیگیری نمایید.
دسترسی به
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: