راهبرد مشارکت مصوب الکترونیکی شهروندان :

 

   طبق بند 2 ماده 9 تصویب­نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395، شهروندان حق دارند تا سیاست­ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه­های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید

   چشم‌انداز سازمانی کانون برآن است که با بهره‌مندی از جایگاهی ممتاز در ساماندهی و عرضه‌ی تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به «سازمان»ی معیار در حوزه‌ی کودک و نوجوان تبدیل شود.تقویت و اعتلای حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش‌های این سازمان قرار دارد.

   لذا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفه­ های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح است، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می‌نماید.

   کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می‌کند با هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود است. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد‌های حاصل تعاملات دوسویه‌، انتخاب راهبرد‌های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان‌پذیر است که مخاطب،میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات،پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

    در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برخود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات ازطریق موارد زیر دریافت نمایند:

 واحد ارزیابی عملکرد به عنوان متولی مدیریت شکایات، انتقادات و پیشنهادها در مورد تصمیمات و فرایندهای اداری به شرح زیر تعیین شده است.

  • شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شکایات که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار داده ‌شده است، ارسال نمایند. به آدرس:

https://kpf.ir/ComplaintsReports&Follow%E2%80%93Up

  • شهروندان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌ سامدارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های شما به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند
  • شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه‌ روی لینک« جمع آوری الکترونیکی و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات دستگاه» ارسال نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. به آدرس:

https://kpf.ir/AnalysisOfPeople'sOpinions

https://kpf.ir/ImproveServiceDelivery

  • کلیه شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه « پیشنهادات و انتقادات» که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره قرار داده‌شده است، ارسال و نمایند. به آدرس:

https://kpf.ir/pishnahadat-va-antghaedaet

  •   شهروندان می توانند از طریق منو «تماس با ما» شماره تلفن،  مدیران و مسئولان اداره را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار کنند

https://kpf.ir/CommunicationWithTheManager

  • شهروندان می توانند از طریق منو «ساختار سازمانی» شماره تلفن و پست الکترونیک مدیران و مسئولان واحدهای مختلف اداری دستگاه را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار کنند.

https://kpf.ir/OrganizationalStructure

https://kpf.ir/CeoMeeting

  • شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای تعاملی توسط معاونت فرهنگی سازمان به روزرسانی میشود.در حال حاضر دستگاه دارای شبکه اجتماعی روی «شاد » و «آپارات» است.
  • خدمات شناسه داردستگاه روی میزخدمت ارائه شدهاند و شهروندان میتوانند شرح، راهنمایی دریافت خدمت به همراه راهنمایی دیجیتال را در بخش «معرفی خدمات» دریافت کنند.

https://kpf.ir/ServicesList

کاربر گرامی ! هر گونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در ارتباط با خدمات ما دارید از این طریق مطرح نموده و پیگیری نمایید.

تماس باما

دسترسی به

میز خدمت الکترونیک

سوالات پرتکرار

سوالات پرتکرار

شناسنامه خدمات شناسه دار

شناسنامه خدمات شناسه دار

راهنمایی دریافت خدمات شناسه دار

راهنمایی دریافت خدمات شناسه دار

راهنمای دیجیتال خدمات شناسه دار

راهنمای دیجیتال خدمات شناسه دار

بیانیه ها

بیانیه ها

نظرسنجی و تحلیل نظرسنجی ها

نظرسنجی و تحلیل نظرسنجی ها

مشارکت و تصمیم گیری های الکترونیک

مشارکت و تصمیم گیری های الکترونیک

 گزارش ها ،عملکرد و آمار

گزارش ها ،عملکرد و آمار

سامانه ملی رسیدگی به شکایات کانون

سامانه ملی رسیدگی به شکایات کانون

سامانه شفافیت

سامانه شفافیت

سامانه های کانون

سامانه های کانون

 واحد پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات

واحد پاسخگویی و پشتیبانی از خدمات

آموزش غیر مستقیم فرهنگی،هنری، علمی و دینی در مراکز فرهنگی و هنری کانون

صدور مجوز پخش تیزر کودک ونوجوان

صدور تاییدیه فضای فرهنگی یا نمایشگاهی ویژه کودکان و نوجوانان

صدور مجوز تولید اسباب بازی

صدور مجوز واردات اسباب بازی

برگزاری نمایشگاه و جشنواره حوزه کودک و نوجوان

انتخاب حالت کور رنگی

سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: